lördag, go mrgn.. jag behöver sova?

Hejsan, sa en sliten elin.. haha! Ska slänga ut en bild som togs när jag va nyvaken.. bjuder på de! Pappa ringde och väckte mej kl 10 i dag "vill du med till öb och handla?" jag ba nej jag sover.. sen precis när jag somnat om så e de nån som vrål bankar på mitt fönster "öppna, hallå?" Då va de min syrra som inte hade nån nyckel.. Fan att man aldrig får sova ut?! Ska slänga upp lite bilder fårn kvällen i går också..!! Hade väldigt trevligt!

Så nu sitter jag här och väntar på att en kompis ska vakna sen ska vi pyssla hemma hos henne och sen dra på dannes hockey match haha.. vi ska vara hejja klack så behöver lite acesoarer ;) så ska fixa lite grejer på skojj! Så får se hur mkt vi hinner fixa innan vi måste dra ;) Jag vet inte om danne läser min blogg så kan tyvärr inte skriva vad vi ska göra utan får slänga ut bild på det sen!

JUSTE, i går natt vet jag inte vad som hände.. jag hade tydligen otur? Jag skulle gå och sova och då har min persien gått sönder.. så då skulle jag hänga för ett lakan för fönstret så ingen såg in då rammla gardinstången ner i huvet på mej! Så va fan.. fick sova med helt öppet fönster! Så jag sov med trånkan mjukisbyxor och en vit tshirt och raggsocker, haha! Det var skit mysigt i alf!

Sen kom mamma hem vid typ 11 kandke den va och ba "jag har köpt pizza vill du ha?" Just då var jag så trött så tackade nej och somnade om!

Så har precis ätit frukost nu och är ensam hemma en lördag mrgn och det är så skönt! Syrran åkte med pappa till öb och köpte häst saker..

Men ska göra mej i ordning nu och sedan dra till sissa, slänger ut bilder me!

puss och kram!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0