kvällen.

Även fast jag är sjuk är denna kväll bättre än vanligt. Vi är vänner!
Just nu sitter och och skriver en önskelista.. mamma vill ha.. fan vad hon ska vara krävande haha skoja.. snart jul ju :D Men vad ska man önska sej? Så här ser min lista ut just nu men kmr nog bli ändringar på den haha!
elins önskelista, just nu..
1. pengar, till mellandagsrean ofc!
2. utomlandsresa
3. elgitarr
Vet faktisk ingenting jag vill ha, jag som brukar vilja ha i stortsätt allt haha! Får nog jobba på min lista och bättra den? Ska snart krypa ner i min säng och försöka sova hela natten i natt för engångs skull.. får se om hur länge till jag orkar mej upp ur sängen och pallra mej till skolan utan mat och energi och sömn. Än så länge har jag orkat men kroppen börjar säga ifrån.. mamma tjatar och tkr jag ska vara hemma men aldrig det är så tråkig, om jag hade fått vara hemma med kompisar hade det ju varit en annan sak .. men vara hemma själv när alla är i skolan suger ju?! Då kan man lika gärna gå dir, right? Jag har för det mesta kul i skolan också!!
ska sova nu puss och go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0