jag i ett nötskal.

Dagen har väll varit så där, en chockande roliga samt lessen dag. Mer behövs inte sägas. Privat. Men jag kan säga att jag hade skitkul i skolan i dag med jimmy och lollo och vi hade permanentrullningsprov i dag och det var skit nervöst men fick MVG. Vi skulle rulla ett helt huvud på 1 timme jag hann hela, elr hade 3 spolar kvar. Stog VG på mitt betygspapper, men hon sa att jag fick MVG men hon kunde typ inte sätta på än elr va de va. Men i alf, kulkul! Har även färgat syrrans hår och köpt födelsedagspressent till henne. Kan inte skriva vad det är då jag vet att hon kollar min blogg i bland!

Men nu e de dags för sängen, mina ögon går i kors och svider och de e dags att rensa huvudet.

Vill bara att dagarna ska gå till helg nu.

Hej kom och hjälp mej?!

bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0