håll tummarna?!

Vill vara frisk i mrgn.. ska ju ha kul.. får inte gå någonstan om jag är sjuk.. om jag inte skulle smita i smyg iförsej.. men då skulle alla bli så oroliga haha.. det blev inte så lyckat sist heller när jag hamnade i 3 världskriget med pappa haha..

Jag blev så godis sugen i dag, men kan ju inte äta nått.. e skit dålig.. Men envis som jag e tröcka jag i mej en MARS och en TWIX och hur tror ni de gick? haha dåligtdåligt..!

Så jag kämpar på med att få i mej mat.. mamma börjar blir lite orolig.. " kläderna hänger på dej " haha roliga mamma.. jag har bara gått ner typ 4 kg kanske så de e inte farligt..

Men aa blir ännu e soff dag med sex and the city.. ska försöka se klart allt i kväll :)

ha en bra dag och håll tummarna för att jag är frisk i mrgn?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0