gårdagen och nuet.

Ja.. sov hos danne i går för att jag bråkade med pappa och mamma var i danmark och allt var knas! Så hade en mysig natt och en mysig morgon med mkt pussar! Alla är ju inte perfekt, och verkligen inte jag.. förlåt danne för vårat lilla bråk i går! Allt löste sej och vi fick en underbar natt! Det var mycket svårare att komma upp ur sängen än vad jag skulle tro. Ville inte lämna han och sen var jag trött, kändes som att jag och kudden var bästavänner just då! Sen började inte danne fören halv 10 så han skulle ligga kvar i sängen 1 timme till typ, så svårt att lämna honom men jag klarade det! Ska senare slänga ut lite bilder i från dagen och gårdagen och dagen innan de! Har ju inte hunnit blogga har vart lite plugga och en trött elin! Nu sitter jag har och ska öppna ännu en plugg grej som ska vara mejlad in till min lärare senast 24.00 i kväll annars får man IG på detta moment!!! Så dags för mej att sätta i gång nu!
I morgon blir det en softare dag, ingen data på morgonen så börjar kl 9. Sen efter skolans slut ska mamma hämta mej efter skolan och så ska vi bege oss till ica maxi och köpa hårfärg och fixa mitt gräsliga hår, så får se i mrgn va det blir för färg! Sen kanske jag skulle träffat danne i mrgn så får se hur de blir med de! Sen ska jag även fixa pressent åt syrran som fyller 18 på fredag.. svårt!
Jaja, dags att plugga nu så jag kan sova snart, ska lägga in bilderna sen, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0