fredags mys!!!

Hejsan är ledig i dag, vaknar nu liksom? Vrf kan jag aldrig sova ut? Jag känner att min kropp behöver de, e helt slliten.. I kväll blir det fredags mys!! Ska dra i väg snart och handla hem massa gott till i kväll och även nått till middag och en hårfärg (A) Fick mammas kort och hon sa köp hem de som behövs.. så jag tycker jag behöver få fin hårfärg haha och gosid behövs ju alltid och en film (A) Så jag och syrran ska ha mys ensamma hemma i kväll.. ska försöka få över någon kompis också! Danne har ju hockey och ska ha match i mrgn och den ska jag se sen ska jag dra och träffa en tjej polare och kanske dra på fest, får se hur de blir i mrgn, vilket humör jag är på :)

Kolade på matchen i går med en kompis, trånkan vann med 7-5 tror jag de va :) Dom spelade bra tyckte jag :) och de bästa e ju alltid efteråt när man får en liten puss av sin älskade (A)

Själv så ska jag snart åka och handla.. ska bara vakna till först!

Vet någon nått kul man kan göra i dag? är ledig hela dagen och typ alla går i skolan.. skit tråk!!

ha det bra och ha fredagsmys! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0