DW

Jag förstår nu hur du känner, förut va inget kul.
Inte för dej, men jag märkte inte vad jag byggde upp.
Jag tänkte inte.
Jag byggde upp ett slut.
Nu vet jag hur de känns att bli sårad.
Jag har sagt förlåt och tror det ska vara bra.
Allt jag nu har gått igenom med dej borde jag veta bättre.
Jag ska vara rädd om min skatt, annars kanske du försvinner en natt.
Jag skäms så mycket över i går, hoppas det går att ändra på.
Jag ska börja prata och öppna mej för dej.
Du är en del av mitt liv.
Jag vill att allt ska funka, så ge mej lite tid och tänka på, så ska jag fixa så att allt går.
Jag vet att jag tänker för lite och behandlar dej fel.
Jag förtjänat skit efter allt dum jag gjort dej utan att tänka.
Du känner mej och vet mitt svar, jag önska jag kunde ändra på det en vacker dag.
Komma med nått nytt som får dej att förstå att jag kämpar för att det ska vara vi 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0