dagens bilder och dagen allmänt!

Hejsan hoppsan, ska slänga ut bilder från dagen då det snöade, syns i mitt och lollos hår, färgar även håret nu att bro på hår! lite ljusare brun e de tänkt.. får se vad resultatet blir, ska sedan äta middag, köttbullar och makaroner! Sen fixa mej lite och bege mej till trånkan där jag blir hämtad av danne efter hans träning och så ska jag sova där i natt igen! Är ju ledig i mrgn! Har bara utvecklingsamtal på morgonen! Sen ska jag till min APU plats och prata om att jag e ledig på fredag, ska bara göra ett prov jag missa när jag va sjuk.. sen ledig hela fredagen också! Så i mrgn ska jag till stan efterutvecklingsamtalet med en polare och kolla lite, sen sola och sen APU och sen bara hem och ligga och softa i sängen men en bra film!

Dags att skölja håret nu innan det ramlar av ;) haha!

ha en skön kväll, men ingen kväll kmr slå min (A)<3

      

Kommentarer
Postat av: jennifer

du va jättefin i mörkt hår :)

2009-11-05 @ 18:02:45
URL: http://fiixad.blogg.se/
Postat av: elin

haha tack, men jag trvis inte i det, tyckte de blev för mörkt så få det ljusare och lite mera rött i :) jag tkr du borde färga mörkt du va jätte fin i de!

2009-11-06 @ 10:56:01
URL: http://elinbrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0