dagen med helen

Min dag har varit en shopping tur i regninga stockholm. Men som alltid är det bäst att vara med HELEN! Sen nu i kväll ska jag och mamma ha mys kväll. Vi har hyrt 2 filmer, kenny starfighter och shoppaholic. Har sett båda redan haha men de visste ju inte lilla mamma (A) Men så ska bar at det lugnt i kväll, ska ta en dusch nu och göra mej fräsch. Köpte även en mjukisdress i rosa i dag, SÅ FUL men så sköööön.

Va hårmodell i torsdags på GOLDWELL. Dom fick fria händer jag jag satte mej i frisör stolet och innan jag kom dit va jag en katastrof helt krullig och blond orange brun. Kom där i från men någon rock frilla. Brun guldig i håret med mkt spret och blev glad över resultatet!

På kvällen blev det en dag hos klas.

Igår så fyllde min syster 18 år så hon hade fest och blev grattad med mycket fina pressenter! Släckten kmr i morgon och firar henne, så blir en slapp dag då med.

Och på tisdag slutar jag tisigt så då ska jag och mamma dra in till stan och shoppa!!!! <3

Och på måndag blir det bara plugg. Suck, hatar att plugga! Men har ändå inget bättr eöfr mej nu på fritiden.

Mamma ska föresten kolla upp dansen jag ska börja på i veckan.

ha en bra kväll!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0