boring söndag.

Som ni vet har min syrra fyllt 18. Det gjorde hon i fredags och drog ut på krogen ofc! Så släckten kmr hit i dag och ska fira henne.. Kul för henne men tråkigt för mej. Så jag har precis vaknat och käkat frukost och är helt slut. Så ska börja små fixa mej snart ska bara städa rummet och kanska möblera om, får se hur mycket jag hinner. Så just nu sitter jag i min rosa mjukisdress och myser. Aja, jag har things to do så.. Vi får se vad jag gör utav boring söndagen i eftermiddag helt enkelt, jag har några svaga förslag redan men vi får se vilket de blir! Bloggar lite snare och lägger kanske ut outfit bild när jag fixat mej fårse vad jag känner e rätt sliten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0