vibrationen

hejsan!
är nu hemma en liten snabbis och ska hämta grejer till min lärare och har emelie med mej så nu sitter vi här och busar och ni kan se de på bilderna här nere sen .. haha! men i alf jag somnade i går utan att ha pluggat till provet och går in redo för att skriva.. jag upptäcker att jag inte har någon ficka och sätter mobilen mellan brösten och börjar skriva och det bara vibrerar hela tiden så emelie sitter och garvar åt mig och jag berättar för min lärare hur det ligger till och ber han ta hand om min mobil så jag tar upp den och ger den till han som ler och skakar på huvet .. och sedan fortsatte jag med provet som gick super! är nu hemma med emelie eftersom vi har ungefär 2h håltimme så passade på och blocka och ska nu göra god lunch och vi övar nog lite till vårat svenska tal som är sista lektionen i dag :) men just nu leker vi med våran skanner.. det kan ni se här nedan för haha

puss och kram !!

     

( emelie & jag 1 år gammla )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0