stan, hästen och sola

hej!
idag var jag med hanna i stan och kollade runt lite.. blev skit sugen på att shoppa men jag åker ju bort om 3 dagar till grancanaria!! så det blev inte ett skit för min del.. men hanna hittade de hon skulle ha så hon blev glad för de! men jag hittade ett par skor jag blev kär i.. svarta pumps i skin med rosetter vid hälarna!! (finns bild längre ner) men nu har jag blivit förkyld så för min del blir det att ta det lugnt och äta massa glass och dricka varmt te! vill verkligen inte vara sjuk nu :( föresten så var jag och mamma och solade nyss, innan de skulle vi bara ner till stallet och snacka med min syrra som red.. jag skulle gå fram och klappa på hästen som blev rädd för något och stampade mej as hårt på foten! så det dunkar just nu och gör lite ont och lite blåmärken men som sagt " det går över när jag gifter mej " haha mamma fick blåsa sen var det inget mera med det.. vi for vidare och solade och nu sitter jag här! vet inte riktgt vad jag mera ska berätta.. har inte så mkt mera att säga, hade tänkt dra ut till några polare senare på kvällen och nu hoppa in i duschen. i kväll ska jag bara tjocka mej, mamma ska beställa hem pizza och massa godis (A) så får väll ut och röra på mig i mrgn så jag förbrännt allt jag ätit, man vill ju inte ha värsta magen utomlands, har fobi för tjocka människor, inget illa menat! men jag vill inte bli stor. har börjar gymma nu också så blir att komma igång med det ordentligt när jag kommit hem, har inte blivit så mkt nu, har inte haft tillräckligt med tid och sen har det vart stängt för renovering så det är fräscht när man kmr tbx! men nu ska jag dra, glömm inte att kolla de söta skorna!! 

puss och kram!

                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0