snark

shiit va jag är sjukt trött! jag somnade på tåget på väg hem och kan knappt hålla upp ögonen nu! fan också, jag som måste plugga till prov i mrgn.. blir o att gå och lägga sig i stället så man istället orkar med den långa dryga onsdagen i skolan, sista dagen innan långhelgen!! ska mysa ner mig framför tv:n nu och titta på sex and the city och bara sluta ögonen och somna in gott framför tv:n. det kmr bli en skön sömn och hoppas på att ligga där hela natten eftersom man alltid sover så himlans gott i soffan! älskar verkligen sex and the city filmen och serierna dom är bäst! vem vill inte ha ett liv som dom med shopping hela tiden, så ska jag leva när jag blir stor haha!

sov gott (A) puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0