sängen och kvällen

hej!
vet inte riktigt vad jag ska skriva.. har inte hänt så mkt för mig i dag mera än att jag varit hos pojken och tagit det lugnt! men visst, lite roliga grejer har ju hänt, vi åkte till sickla galleria och tittade lite, vi elr aa, han o hans pappa meckade moppe och tog sönder 1 och lagade 1, så 50% lyckat i alf! sen har jag för det mesta legat i sängen och läst en bra bok "innan jag dör" av jenny downham. det är en bok jag verkligen kan rekomendera för er som gillar böcker där det händer saker redan i början och hela tidenen romantisk men ändå sorlig bok. sen kollade jag vädret på grancanaria som var 20 grader och strålande sol för tillfället, och det blir bara bättre och bättre väder! nu ska jag dra och duscha efter att fått hjälp av johanna (pojkens lillesyrra) med shampoo och balsam (A) juste har också slagits med pojkens bror ojojoj vad han fick spö.. nej, men ärligt talat så gjorde de lite ont, för att när jag slog han så skulle han spänna sig.. haha men som sagt ska ta en kvälls duscha nu och sedan mysa in mej i soffan med pojken och ha en lugnt och pussig kväll med mkt mys och kärlek, och i mrgn blir det stan med hanna och sola med mamma på kvällen..

puss och kram


                           mecka moppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0