näsdukar och näspray

hejsan, kommer inte blir så mkt blogg för tillfället, är ganska sjuk så för mig blir det vila och titta på tv. nu är det bara 2 dagar till flyget lyfter från arlanda och jag verkligen måste  hinna bli frisk! mkt näspray och en toarulle att göra mig av med! om man vilar för mkt blir man bara trött så hur kan man blir frisk av det? jag har hört att varmt vatten med honung är bra om man har ont i halsen och så, man det hjälper inte :( är det någon som har nått bra tips som funkat för er? skulle bli väldigt glad och är i nöd av förslag (A) skulle ha jobbat i mrgn också men blir inställt så jag förhoppningsvis hinner vila upp mig och bli frisk tills måndag natt, tisdag mrgn då vi far! sitter just nu och tittar på sex and the city (A) min favorit film/serie. kollar sex and the city boxen, SÅ SJUKT BRA!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0