morgon dagen och helgen

längtar till i morgon och lååång helgen!!
i morgon så ska jag bege mej till frisören i farsta, men är trött på mitt hår.. vill färga om det så det ser naturligt blondt ut! det är fint med blondt på sommaren som många tycker och jag brukar blondera mina kompisar på sommaren och jag har knepen efter som jag själv är van och haft alla möjliga färger från svart till nästan vitt och allt där i mellan.. och nu ska gå frisör gymnasium i tyresö. förut hade jag håret klippt i tapp (spretigt) och nu har de växt bort, vilket tyckte du var finast? är igentligen lockig och plattar håret dagligen så vrf inte en platt permanent? har så mycket jag vill göra men får ta ett steg i tagen och inte stressa då blir allt bara fel, men är inte lockigt fint på sommaren?  hoppas också på att få träffa min pojke en snabbis och pussas lite innan jag beger mig hem för att plugga till ett so-prov som är på onsdag, jäkla skit skola e så trött på den nu asså!
sen onsdag torsdag och fredag så ska jag gymma och sola tillsammans med neger hanna som precis kommit hem från turkiet ;)
även sova hos pojken på kvällarna på "lilla" lovet !
och på söndag blir det jobb för att tjäna lite cash, på café rosenhill, kom gärna dit!
cash behöver man alltid, så vrf inte ha en rolig men endå slitsam dag med de sköna personerna på helg jobbet? det är där ni kommer se mig ofta på sommarlovet om inte shoppande i affärerna , gymmande eller solande någon stans, det skulle inte förvåna mej ;)

hoppas ni får en lika trevlig lång helg som mej!

puss och kram elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0