lugnande shopping och pirrig mage!

var på shopping humör när jag upptäckte att jag behövde sommar kläder eftersom jag drar utomland om 7 dagar!! så det fick bli ett linne/tunika och lite assesoarer för håret. skulle behöva så mkt mera! men det får bli och handla där nere! men ska handla lite mera nu när det är lång helg och barnbidraget kommer in på kontot! det ska bli en härlig hlg med mkt shopping och umgänge med polarna! 



                                             

                                                          vero moda 199.95 kr


                                             

       hårspännen 13.90, hår klämma liten 2pack 15.90, stor hårklämma 21.90 hårtoffsar 13.90 kr
                                                                        på glitter





 sen kom pirret i magen! jag hörde mamma ropa att jag fått post så min första tanka var " nej inte någon IG-varning" men jag blev chockad, det var gymnasie brev! jag ska på audition och spela gitarr och sjunga även dansa och piano blir de inget för man skulle välja 1 instrument och rikta in sig på och efter som jag gillar gitarr så får jag lägga både ukulelen och piano på hyllan.. så det blir sång gitarr och dans, är så nervös!

Håll tummarna på intagningen för mig sen!!!

puss & kram elin


                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0