jobbigt, jobbigare SKOLAN!

hej!
snart dags för mig att dra mig till skolan.. men jag vill inte! men vem vill inte de föresten?! men jag är ff genom förkyld och har för det mesta legat hela långhelgen :( så aa.. mitt "lov" blev inte så lyckat.. det är också därför jag inte har haft tid och bloggat.. men nu passar jag på innan jag drar till skolan och smittas ;) men jag åker ju i natt i väg på 1 veckas semester på garn ganaria, så får ju en ny chans nu att ha mitt "lov" tsm med mamma och pojkvännen! det ska bli så underbart och mysigt :) ska ta en ipren nu ch hoppas min feber går ner.. mamma ville att jag skulle försöka vara i skolan så länge jag palla.. blir väll 2 lektioner elr nått..? jag vill inte riskera att bli sjukare nu när vi åker.. är verkligen taggad nu!! men det ska endå bli lite skönt och komma till skolan och säga hejdå till alla kompisar som jag så mkt älskar!! och som jag kmr sakna så mkt.. haha ;) kändes så skönt när jag skulle ringa min pojkvänn i går och det första ordet han sa när han svara var jag älskar dej (A) ni förstår inte vrf jag reagera så hårt på det men efter ett gräl och många tårar känns det bra att få höra de :) jag räknade ut att jag användt upp 2 toarullar och ett half packet näspray (A) snytit mej så jag har skavsår runt näsan, gulligt va, INTE! gud det rasslar som fan i min hals när jag hostar, skrämmer mig sjäkv nästan ju! jag har aldrig blödigt näsblod i hela mitt liv.. men har gjort det 3 gr nu när jag va förkyld , men har ingen aning vrf :S senast var i morse också.. och mamma tror att dte är för näsprayet för man får bara ta det 2 gr om dagen.. och jag har knarkat det liksom.. så aa det hjälper ju men kan inte använda det mera :( så nu får jag lösa det här på annat sätt! men det ska nog lösa sig.. åå nu är jag verkligen ressjuk :D några timmar kvar nu sen sitter vi i bilen på väg till arlanda! jag kan inte fatta det.. tiden har gått så fort :) jag har packat ner kameran fall jag skulle få tillgång till datan så jag kan lägga ut lite bilder.. men om jag inte bloggar så är det för att jag inte har tillgång till data elr tid.. i sånnafall berättar jag allt när jag kmr hem !! :) men ska göra det sista klart nu inför skolan!!

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0