hjärtats ömma slag


älskling, du förstår verkligen inte hur jag känner för dej.. du är allt för mig och mycket mera! jag saknar dig varje sekund du inte finns i min närhet! men du finns alltid i mitt hjärta och det kan ingen ändra på! du har verkligen gett mig allt man kan önska sig. innan du fanns i mitt liv var jag osäker på kärleken men inte nu längre, du har verkligen visat mig vad äkta kärlek är, jag visste inte de fören du visade mig vad det verkligen var och du är helt underbar! du är speciell älskling och det kmr du alltid vara för mig ovansett vad som händer oss. lyckligast, förstå! stunderna är helt oförglömmliga! dom finns i mina tankar hela tiden och är så betydelsefulla verkligen nått jag aldrig kommer att glömma! du kan inte förstå hur mycket hjärtat slår och varje slag slår för dig. jag är riktigt usel på att förklara mina känslor för dig så här men försök och förstå, jag förstår att det e svårt jag förstår knappt själv.. men det är tanken som räknas elr hur? (A) men du vet att du är den bästa pojkvänen i hela världen och dej släpper jag inte, jag håller dig så hårt jag kan.. du har väll hört talas om " håll mig hårt eller släpp mig helt "? inte undran på hur du ser ut på ryggen och alla märken på armarna och alla sugärken allt för att det ska synas att du är min , bara min! vad skulle jag göra utan dej älskling? det är en fråga jag ställer mej varje dag och jag får aldrig något bra svar och det kommer jag inte få fören vi lämnat varandra som aldrig kommer hända ALDRIG hoppas jag! JAG ÄLSKAR DEJ och det säger jag inte för att det låter snyggt eller nått sånt, utan jag säger dte för att jag verkligen ÄLSKAR dej och ingen annan! du är du som får mig att lee dom där tuffa och jobbigaste stunderna, det är du som får mig att kämpa vidare när jag bara vill lägga mig DET ÄR DU SOM FÅR MIG ATT VILJA LEVA!

du vet vem du är och jag hoppas att du tar åt dej för det finns ingen som du, DU ÄR SJUKT ÄLSKAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0