förtillfället

ja då var det håret då, nu är det klart.. blev några enkla slingor i en mörkare ton för att se mera naturligt ut och det blev ok. ska göra lika dant igen när jag kmr hem från grancanaria då mitt hår säkert blivit solblekt. man blir aldrig nöjd med håret.. så om man får till det till ett ok är jag nöjd i alf! tjejer och även killar ska alltid ändra frisyr och blir aldrig nöjda antingen så ska man färga elr så ska man klippa elr så e håret bara fult elr så måste de plattas om man har lockigt vill man ha rakt och om man har rakt lockigt! samma med lugg sne elr pannlugg vad ska man ha? vad är inne? jag vill ha som henne! alltid ere nått och så kmr det alltid vara! men det är lite det som är kul me! det är kul med nya förändringar lite då och då! man vill ju inte helatiden se lika dan ut som man gjorde för flera år sen?! förändringar är alltid kul och spec när det händer lite oftare och så kmr det alltid vara med oss tjejer, vi gillar helt enkelt att piffa till oss och förnya! så här blev håret i alf..

puss och kram
                                         
                                                                                           ( inget smink )

                                                                           

Kommentarer
Postat av: din ärliga syster

ursäkta. men vem fan bryr sig om du har smink elle rinte? kom igen nu för fan :P

2009-05-30 @ 16:28:19
URL: http://linabrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0