eniro

hejsan!
då var jag hemma efter den roliga och långtråkiga skoldagen! jag har redan gjort klart allt i skolan så det är inte så kul och bara sitta som ett fån och inte ha något att göra, så det är rätt onödigt med skola för min del just nu. men i dag så fick vi vikare på hkk ( hemkunskapen ) för våran lärare var sjuk som vanligt och jag hade inte haft så roligt på ett bra tag även fast jag brukar skratta åt det mesta (A) vi skulle ha ett fråga häfta men vilka gjorde de? vi fick mkt papper som vi skulle läsa sen svara på frågor.. jag och en polare tog snabbt upp mobil och messade eniro och det va så allt började.. snabbt som attan svarade vi på frågorna och våran lektion som skulle tagit 2h lite drygt tog ungefär 15 min så vi var tvugna att sitta kvar i 15 min och vi roade oss väldigt bra så tiden gick väldigt fort! vi fortsatte och messa eniro och även ringa och den lektionen var roligast på länge, har aldrig ens tänkt på tanken och koma på och fråga alla frågor vi ställde till dom.. inte undra på att det tog tid och få svar hahaha! sen när vi fick gå så hade vi lunch och lunchrasten som skulle varit 40 min blev plötsligt ungefär 2h så det blev en lyckad dag med mkt skratt

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0