damsugning..

hejsan!
jag förstår inte!! mamma skulle damsuga och det blev nästan stopp i damsugaren.. vrf, jo för att det var så mkt hår i den! allt hår jag tappar.. förstår inte?! jag tappar mängder av hår men är endå så tjockhårig.. tunnar ut mitt hår varja gång jag klipper mig! jag är 100 på att dte är mitt hår för det är långt och blondt! det finns överallt jag blir tokig! så mamma tvingar mig att kamma håret ute (A) men det rammlar massa jag bara ska sätta upp deh liksom.. så vågar bara röra luggen för dte mesta haha nej men så illa är det inte det ramlar nått hårstrå i bland när jag ska "leka" med håret.. men det är verkligen värst när jag kammar det! men mitt hår lär ju bli tunnt snart ;) det är ju possetivt! jag har ju hår som en häst, tjock som fan ;) men aa nu ropar mamma att det är mat så nu blir det en mysig "lillfredag" och lååång helg!
ska sova hos pojken i kväll så hörs i mrgn!
pus och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0