tråkiga jag.

hej!
vrf blir man så tråkig när det är tråkigt väder? asså man kmr inte på ett skit. man vet inte vad man ska göra, men blir grinig och har allmänt tråkigt? så uppfattar jag det som i alf. så min morgon började med att jag vaknade och pratade hoj med mina föreldrar i typ 5 min sen skulle dom i väg till fiket där jag ska sommarjobba, så på 5 min slängde jag på mej träningsoverallen och åkte med dom och tog en morgon fika/frukost där! rikitgt gott faktiskt! sen efter 1 timme drog vi hem och nu sitter jag här alldelles ensam hemma och alla andra är och fixar häst grejer till min syrra som för några dagar sen fick häst. så vad ska jag hitta på en sån här regnig och tråkig dag? har så dålig fantasi när det är dåligt väder. har någon nått förslag?

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0