sommarlovets första sommar dag!

hej!
ÄNTLIGEN! detta är sommarlovets första rikitga sommar dag! det är sol ute och det är ganska skönt, kunde vart varmare men ska inte klaga.. dte har ju trots allt regnat ett tag nu! här sitter jag själv och leker med håret.. ska snart fixa till mig lite! och om en stund kmr pojken hit och det ser jag verkligen fram emot, saknar honom. och i mrgn så åker jag ner till bleking och hämtar min mc, och hälsar på släkten samtidigt och far hem på torsdag så e hemma på kvällen då nån gång. nu känns det verkligen som att sommaren är på väg att komma och det känns härligt! hoppas bara det är så nu!!
jag vill vara sommar fin på midsommar, men vad kan man göra för att göra sig extra fin? jag va hos frissan i går och fixa håret, men det ser ju typ ut som vanligt i alf :/ skit tråkigt.. e det nån som vet nått sommarfint man kan göra med sig själv? asså något lite extra? behöver verkligen hjälp (A)

puss och kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0