sista minutrarna

hej!
då var det snart dags då, skolavslutning kl 14 i tungelsta kyrkan alla 9or i hela skolan.. kommer faktisk sakna klassen, men jag kommer nog inte förstå, inse de fören dom sista minuterna när alla faller i tårar.. har gått med denna klass sen början av 8an och har trivts väldigt bra i denna klass 9a och innan gick jag i klass 9c i samma skola som jag gått i sen ungefär dags.. så kommer nog bli jobbigare för min del att skiljas från den nu.. men kommer ha kontakt med många även efter skolan båda från min nya och gammla klass! just nu förberader jag det sista, har packat alla grejer till skolavslutningen och ska ta moppen ner till helen och göra mig i ordning där så nu e det matlagning som gäller, e grymmt stressad.. blir tortelini med ostsås :) riktigt MUMS! för min del blir det i alf klänning på skolavslutningen, det tycker jag är sommrigt och fint och lite mer skolavslutning! jag har också redan tagit moppen till vh och solat så jag ska vara brun och fin innan avslutningen och på vägen hem där i från stannade jag till på karlssons växt hus och plockade i hop en fin bukett till min mentor som jag ska lämna till henne i klassrummet, där vi ska samlas 12.45 för att fika och prata lite , det sista med några i klassen som jag inte kommer se något mera eller hålla kontakten med.. så vi får se om jag är den känsliga typen och fäller en tår.. eller vad tror ni? lägger in bilder från skolavslutningen i kväll.. föresten kom på en sak, brukar ju gå på grönan varje skolavslutningen med massa kompisar från nys/gammla klassen men blir inte de i år eftersom jag ska på nrj på torsdag .. då kan man ju åka allt då redan på dagen o kolla nrj på kvällen ;) så nån som har nått roligt tips på vad man kan göra för att fira sommarlovet?!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Steffe

Äta pannkaka? :D (Har nyss gjort de...)

2009-06-09 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0