sista dagen med klassen

hej!
sista dagen idag tsm med hela klassen.. vi stadsvandrade och slutade med en soppig film som hette nått med millionaire.. tyckte den sög verkligen, rekomenderar den inte! sen så när vi va klara blev de donken mat och sen kollade jag och emelie runt i affärer och jag , emelie hittade nått som verkligen föll oss i smaken och vi tyckte glasögonen var fett coola! var tvungen att köpa dom!! nu lite senare kanske jag ska till årsta med några polare och titta på ribbys skolbal känner många som går där i skolan och som har spelat i samma innebandylag som mej så är lite sugen på att titta :)
så dagen var lite mysig i alf trots allt att vi inte var med klassen hela tiden och att jag och emelie gick vilse och hamna på stureplan och skulle vara vid kungstornet.. och alla som ragtgade på oss haha skitsamma vi fick till en lyckad dag till slut i alf!

puss och kram

(solglasögon punktshop 50 kr, emelie wall, waall.blogg.se)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0