orolighet

hej..
har inte haft tid och blogat på ett tag.. pga av det fina vädret och personliga skäl som inte är så roliga.. du har vart sjuk 1vecka nu och de får vara bra, vrf blir du bara sämmre? jag önska jag kunde hjälpa dig att bli frisk, men det kan jag inte.. men jag kmr alltid finnas här för dej vad som än händer, bli bra nu älskling! saknar dej och det är inte kul att se dej så här! önska jag kunde vara hos dej hela tiden och åtminstonde hålla din hand, men det går inte för at du är för dålig..

nu till de roliga, har solat hela veckan och bara haft det mys :D har varit så sjukt bra väder och har vaknat varje mrgn kl 9 och kiat ut på gräsmattan och lagt mej på en filt och somnat om (A) så har fått ganska mkt färg och det är ju skönt, har bestämmt att vara neger innan sommar är över så man slipper sminka sig i gymnasiet utan att skämmas haha! sen i dag så kände jag för att vara nyttig så åt en smoothie till frukost elr de kanske räknas som lunch vid 12 tiden? skitsamma den var i alf jättegod och ennu godare när den svalkade mig i solen! smoothie med hallon och björnbär hemmagjort, kan de bli bättre? det är så jävla gott!

sitter nu och kollar på svt1 på mikael jackssons alla låter och videor, nått ihopklippt repotage, riktigt bra faktisk!
så detta var allt som hänt mej denna vecka!

puss och kram

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla.. är det så svårt att stava rätt?! MICHAEL JACKSON inte mikael jacksson.

2009-06-27 @ 23:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0