några enkla dagar

hej!
har inte bloggat på ett tag pga av olika skäl.. (A) men i alf så har jag hunnit med en hel del dom dagarna :)
i går så blev jag firad i efter hand på min födelsedag för det var ju bal när jag fyllde år :) så då fick man mest pengar och en mobil av mamma o pappa i försenad pressent också, och är väldigt nöjd med den!! och i fredags var jag hos klas på kvällen och hade kul och då var vi flera än vad vi brukade var och jag hade väldigt trevligt även om jag var lite trött :)
i dag så när jag vaknade var det kanon väder ute, så jag och helen bestämmde oss för att ta moppen och åka och lägga oss vid öran och sola och bada, men tyvärr va det förkallt för ett dopp så det blev bara sola för våran del.. och fotta så klart (A) senare när vi legat och tagit dte lugnt ett tag så fick hon och jag spring i benen.. som vanligt (A) vi har lite svårt att sitta stil för det mesta (A) så vi drog hem och böt om och jag satte på mig lite snyggare kläder än "mjukis kläder" så drog vi till handen centrum och shoppade! helen hittade en kjol och i kassan när hon skulle betala var hennes kort tomt och vi vet inte var pengarna tagit vägen!!! så jag lånade ut pengar till henne, sen skulle hon ha ett skärp.. och vi letade igenom varenda affär i hela centrumet och hittade inget som fall för henne i smaken.. men när vi höll på och leta så såg jag en väska jag blev kär i så jag var tvungen att köpa den! så nu blev jag lite glad också när jag hittade nått som jag letat efter ett tag och inte hittat :) sen när det var klart så tog vi bussen hem och jag kände att mina hälar började klia elr typ irritera lite.. men jag tänkte inte så mkt och började gå när jag sedan klivit av bussen på väg hem.. men några 100 meter innan mitt hus kunde jag inte gå längre, utan jag tog av mig skorna och hade värsta storta skavsåren på båda hälarna! så gick barfota sista vägen hem (A)  så nu ska jag bara ta det lungt resten av dagen och njuta av timmarna som e kvar nu 2 dagar innan sommarlovet

puss och kram här kommer bilderna från senaste dagarna!

       

sen här är väskan jag köpte

 
( lindex 199kr)

sen fick jag tid o träffa pojken med..

  


Kommentarer
Postat av: Steffe

Åh gitarrer ge mig :D Fast dom får gärna vara riktiga först xD

2009-06-08 @ 19:13:15
Postat av: peder

ful kille !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-10 @ 01:50:56
Postat av: peder

ful kille !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-10 @ 01:51:36
Postat av: peder the man

jag tror på gud , tror gör man i kyrkan, alla älskar peder the man

2009-06-10 @ 01:54:00
Postat av: thor

hej

2009-06-10 @ 01:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0