min underbara som blev fruktansvärda fredag!

hej!
min fredag, som skulle bli underbar blev fruktansvärd.. den började bra med och titta på min pojkens skolavslutning och se hans sjukt coola lärare uppträda och massa andra på scen med musik och annat underhållande, riktigt kul! efter de tog vi svängen förbi burger king och käkade god lunch! sen skulle hans pappa fixa sin klocka och sen far vi hemmåt i ösregnet! det var bestämmt att jag skulle hem senare den kvällen.. men så blev de inte.. det blev ännu en natt till med pojken, därför jag inte bloggat på ett tag heller.. och då kom den fruktansvärda värken.. PMS värken!! jag bara låg och låg i sängen.. det fanns inget annat jag ville göra.. jag fick en ipren mot smärtorna, men det hjälpte inte!vad skulle jag ta mej till? tårarna började sakta rinna ner för kinden och jag la ansiktet i kudden och kurra i hop mig. min pojke klappa mig på ryggen och sa jag förstår om du vill åka hem, vi kan skjussa dej? säg till om vad som helst så hjälper jag dej, du vet att jag älskar dej, sen gav han mej en puss i nacken. då vände jag mej om till honom och sa jag mår bäst i din närhet och det är där jag vill vara! så jag stannade och klarade av natten pga av hans mamma! hon är alltid lite fiffig och något extra, det går inte och förklara hon e påhittig och har sina egna knep! så hon kom in och frågade hur de va med mej, så jag förklarade läget och vipps så kom hon med hjälp, en spikmatta! jag förstog först inte hur den skulle hjälpa, men sedan förklarade hon! " lägg dej på spikmattan med ryggen och ligge still, sen kommer blodet börja pumpas runt i kroppen och du blir alldelles varm, sen lovar jag att det kmr gå över! " så jag gjorde som hon sa och det fungerade faktiskt, jag låg på spikmattan i ungefär 30 min och sen va värken borta! jag rekomenderar verkligen spikmattan!! så det blev en mysig kväll till sist liggandes på spikmattan lite då och då kollade på scrubs i pojkens säng med han liggandes i min famn och massa godis! så det blev bra till slut i alf!

puss och kram!

(märkena efter spikmattan)                 (mys med pojken, tittar på scrubs)
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Sugen på att få ett persentkort ner i brevlådan? Nu finns det en ny smartare och snyggare sida som det är lättare att sammla ihop presentkort på. På Freestreet behövs inte lika många poäng till ett presentkort som på andra gratis sidor.



Bli medlen nu och samla ihop poäng till ett 500 kr presentkort innan den 30/6 och du får 500 kr extra. Så växla in poäng till ett 500 kr presentkort och du får 500 kr till. 500kr blir 1000kr :)



Bli medlem http://www.freestreet.se/?r=16148

2009-06-13 @ 19:25:59
Postat av: Karin

Åh vilket härligt hår under armen där. De skulle man vilja ha i fejjan :D

2009-06-15 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0