"hemma" igen

hejsan!
vrf jag kallar detta inlägg för hemma igen är för att jag varit borta från bloggen ett tag.. har firat midsommar med pojken min och haft jätte kul ute på hans land med strålande sol riktigt varmt väder och jag badade i kompisens pol och massa skoj har jag varit med om, har hängt med hans syskon + kompisar! även var jag nera i blekninge och hämtade min mc och hälsade på morfar, riktigt najs faktiskt! blev stolt över mig själv att jag köpte mcn! så i dag har jag tagit hand om min sjuka pojkvän även fifflat lite med mitt hår, det blev också najs! mera naturlig färg, ljusblond men med lite mörkare blonda slingor, vill ju ha ett naturligt resultat och ger mig inte fören jag får ett (A) så får nog kämpa ett bra tag till ;) haha! men nu har jag precis kommit hem från mc skolan, har varit där och skrivit och blev godkänd på det svåraste provet ( fas A) av 3! man skulle ha 63 av 70 rätt för att få godkännt, jag hade 64 av 70! så nu återstår bara fas B som jag redan kan pga att dte e samma som moppe testet jag ghorde förra året, och sedan fas C. så snart ser jag fram emot att få köra min mc!!! har redan bestämmt mig att jag ska ha kortet innan sommarlovet e slut, så jag kämpar och kmr inte att ge mej! hoppas ni har haft lika underbar helg/ midsommar som jag har haft med mkt sol och mysiga stunder?

puss och kram!

här kmr några bilder från min helg!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0