grill

hej!
i går var en helt fantastisk rolig kväll med grill och mys med några kompisar till min syrra och föräldrar och min gamla innebandytränare och hans fam. riktigt kul :) gott var det också. somnade med ena hunden i sängen också haha, blev riktigt trött på kvällen efter en kubb turnering och mitt lag förlorade efter först en vinst sen två förluster efter.. och sen så blev de då lite "fight" mellan 2 personer killen började och kasta kubb pinnen på smalbenet på sin tjej som fick värsta bllå/lila bulan och hade ont haha sen va det "pay back time" så tjejen sikta på kubb klossen på marken men det var inte riktigt där den hamna.. den hamna mellan benen på killen och så var det "rättvist" haha

och i dag har jag badat på öran med helen och solatbada och käkat vatten melon och jordgubbar och så kylde vi fantan i vattnet och när den flötrunt där så såg det ut som att den v ar jätte liten haha asså i hopdragen! en 2L flasta såg ut att vara 50cl flaska haha fett kul!

sen senare på eftermiddagen så körde jag lite för fort förbi en polis som sedan tappa bort mej typ..

sen när jag kom hem och förklarade för mina föräldrar så hörde mamma någon som skrek på hjälp och kom inspringade i köket och hälde upp is i en påse och sa att jag skulle springa med detta till grannen, så dte gjorde jag! då hade hon haft foppa tofflor och det hade blivit halt så hon hade halkat och slagit sönder knän och ena ögat. så då hjälpte vi att pyssla om henne. men efter en stunde blev hon bättre.

och just nu så sitter jag här i min säng på mammas mac data.. hatar den här datan den e så jobbig, gillar windows bättre.. förstår mig på dom lite mera!

så nu var det dags för en dusch och det ska bli SÅ skönt efter denna heta dag! älskar verkligen att värmen nu kommit tbx! så ska ta en snabb dusch och sedan ringa min pojke och kolla hur han mår!

så ha det bra nu i värmen!!
puss och kram

bilder från i går..

(någon insekt har ätit som ett hjärta)
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0