gårdagen

hejsan!
han inte blogga i går va så jäkla trött i går kväll efter den varma sköna dagen och min övningskörning. så tänkte passa på att berätta nu vad jag gjorde för er som undrar!
i går så började jag min dag på gålö med sol och bad, men blev en lite besvikelse när vi såg alla alger som åkt in på stranden och var helt svarta men när man gick ganska långt åt sidorna så försvann det men det var fortfarande äckligt vatten så det blev 2 dopp inte mera det var inte så fint att man kunde ligga i! så vid 12 orkade vi inte ligga där mera ( hade varit där i 2 timmar då ) så vi åkte hem och svängde förbi ica maxi och köpte mej en luftmadrass så jag kan ligga och flyta i vattnet, man blir mkt brunare då (A) sen när det ändå var fint väder testade jag den nya glassen mc flurry maräng swiss och den var riktigt god men det var lite för mkt chokladsås för min del! sen var det hem i ungefär en timme och sola, sen var det mc dags med mamma och kalle och åka till cafet rosenhill där jag köpte äppelkaka winerbröd med phiadelpia och juice, as gott! så heladagen försvann eftersom vi sedan drog vidare till lövhagen och bara satt där sen kom vi hem vid 20.10 så då var det tv dags, mamma´s boy riktigt kul men helt galna morsor :S sen vid 9 var det dags för mej att övningsköra, så var hemma ungefär vid 10 då jag var så trött att jag gjorde mej i ordning för sängen och somnade på en gång.

JUSTE! precis innan jag somnade var jag nyfiken på mitt gymnasieval så kollade det.. kom in på en linje jag inte ens sökt.. känner inte igen skolan elr någonting.. och de gymnasiet låg på min andra plats ( som jag inte ens sökt till ) enskedegård inriktining frisör men som första hand hade jag tyresö gymnasium inriktning frisör och jag är första reserv där så det är bara hålla tummarna och hoppas på att någon hoppar av!!

ska ut i solen nu, puss och kram!

bilder från i går..

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0