cut

hejsan!
har precis kommit ur duschen och sitter och tittar på film som mamma har hyrt just nu tittar jag på seven punds och sedan australia. tidigare i dag har jag inte varit ute i solen ett skit :( älskar att ligga i solen men var yr i huvet så kunde inte.. men det har varit att sola alla dagar och kmr att bli alla dagar framöver! :) men jag ville hitta på nått så drog och klippte mig i handen centrum på drop in i dag för 250:- kmr fan inte i håg vad salongen heter men jaja den var inte den bästa men den dög.. men kmr nog inte gå dit igen för så bra va den inte.. jag blev ganska nöjd med håret men hon gjorde inte direkt som jag sa men hon tunnade ur håret för att de var så tjockt sen skulle jag klippa itapp med hela håret men jag hade lockigt när jag kom in på salongen så hon tyckte det skulle vara snyggare att bara klippa håret på sidorna i kort sedan längre och längre och det blev coolt! men bad henne att klippa mina toppar så det skulle se slitet ut.. men det sket hon i så håret e helt rakt längst ner.. skitfult!! ska försöka göra nått själv åt det så det ser slitet ut.. lär jag nog fixa på mågra dagar eftersom jag jämt håller på med håret.. men sen blev de ju lite kortare än va det var innan, men bara nån cm så inte så mkt men det känns mkt ändå (A) men alla andra säger att det inte syns skillnad på längden så det är ju skönt! men senast jag klippte mej var i höstas när skolfottot togs, så jag tyckte att det var läge att klippa nu.. men tkr egentligen inte om att klippa håret man vet ju aldrig om det blir bra (A) sen vill jag ha längre hår så jag spar det är därför jag inte klipper heller.. vill att hela håret ska vara lika långt, även luggen så det lär ta ett tag (A) och i mrgn ska jag äntligen träffa min pojke som precis blivit frisk, hoppas han tkr om min "nya" look ;)

puss och kram

ska försöka lägga in bild om jag får någon bra!

Kommentarer
Postat av: helen

lägg upp en bild ;)



puss <33

2009-07-03 @ 13:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0