borta bra men hemma ...

hej!
äntligen var man hemma igen i regninga sverige.. inte så kul.. när jag va utomlands kollade jag svenska nyheterna varje dag och då hade ni minsan kanon väder och vrf just regna nu i dag när jag precis kommer hem och fyller år med (A)?? men jag ska inte klaga! jag har haft en kanon vecka med mkt sol och shopping!! jag har köpt as mkt snygga saker och även hunnit med och fixa naglana till balen! vi hade runt 25-30 grader varje dag och mornarna var nästan alltid mulna med det sprack upp på dan när solen tog som mest.. men då va det min petiga mamma som tvinga mig och smörja in mej.. men fick lite färg ii alf och de är ju det viktigaste när man åker bort och njuta förstås! men aa har lite brottom nu.. fyller år och ska snart fixa mig till balen så det blir en najs födelsedag för min del i alf.. :)

puss och kram! (lägger in bilder senare på mina ny shoppade saker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0