balen

hej!
kul att man fick extra sovmorgon i 30 min :O:( jag är så jävla treött efter balen kom hem runt 1 i går och hade kul hela kvällen.. visst har man lite träningsvärk i benen efter dansen men det var klart värt de!! så det blev en lyckad födelsedag! men i dag har vi öppet hus i skolan från 18- 21 :O hur ska jag orka, ja kom hem från grancanaria i går natt liksom? som tur e är vi lediga på fredag så de blir väll o sova bort hela dagen även fast jag planert lite annat, som att åka o bada o sola med helen och kanske student skiva på kvällen med pojken.. får se hur min efterlängtade fredag ser ut (A) här kommer lite bilder från balen..

puss och kram!

     

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte fina bilder gumman! :) Du var grymt snygg dessutom pöss <3

2009-06-04 @ 10:12:59
URL: http://ungmammasandra.blogg.se/
Postat av: johanna

aaaah , elin du var så fin :D <3333

2009-06-04 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0