åå lördag!

hej!
dagen började med att väcka pojken kl 8 elr rättare sagt jag blev väckt av mobil klockan och försökte få liv i han! sedan vid kl 9 hade han träningsläger och samling i trånkan med laget. jag fick skjuss hem och sen så blev det ett allvarligt snack med föreldrarna, de slutade med att jag och pappa for i väg och tittade på en mc 125cc till mej. så nu är det bara att börja plugga och hoppas på att ha kortet till hösten så jag kan brumma på egen hade, nu kmr det bara bli att övningsköra hela tiden och plugga så mkt jag har tid. självklart måte jag vila från detta också, men det kmr vara mkt fokus åt detta håll nu ska försöka få allt gjort på 1 månad så de e lite tajt, men jag har bestämmt mej för att de ska gå, så då ska de de! 

puss och kram

(ska köpa sån här hoj)

 

Kommentarer
Postat av: Steffe

Jäkla tuffing! ;)

2009-06-23 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0