Vilsen i skogen vandrar jag omkring?

Inte riktigt men trollen i mitt huvud vandrar vilset omkring? Vet vad jag känner, vet vad jag vill? Men kompisar som chockar och sviker som man fått en annan bild av. Vad gör man fall dom tog en del av mitt liv med sej i skiten? Lämnar man tillbaka den och skiter i mej elr hur gör man?

Varför ska ett liv vara så kompilicerat? Varför finns det folk som skapar hat, sorg och förstör? Varför skapa falska förhoppningar när man ändå kmr få reda på sanningen.. varför göra som du? Alla har olika skäl till vrf dom har gjort som dom gör.. Vad är dina? En stor del av mitt liv har gått till spillo.. Kan med lite hjälp och tur rädda det, eftersom du alltid räddar mej. Men man kan inte rädda sitt hjärta för många gånger tillslut vill det inte längre..

Chansen att bygga upp nått, jag vet inte? Att hoppas och tro vet jag, för det är dej jag vill ha. Sätter ingen press på dej ta din tid, det har varit jobbigt det vet jag mkt väl som du i dag vet. Jag skulle sagt allt för länge sen.. De kunde ha räddat de vi hade?

Äntligen förstår jag hur allt kunde bli knas, hur falska frågor kunde få falska svar, ärliga tårar och en sinnes sjuk tjej till att bli annorlunda. Till att såra dej, utan medvete om det rätta.

Jag är glad över att de trotts allt har blivit så bra som det är i dag, tack vare att DU förlåter mej!

Ingenting är ännu officiellt, bara att hoppas och kämpa elin, du älskar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0