tiiiiiisdag!

Tjena!
Sitter nu här.
Hhahaha fett boriiiiing!!! Skojade bara!! Mitt humör e på topp i dag, vrf vet jag inte men de e de och de e skit skönt!! Kom precis hem har varit och shoppat åt mej själv och julklappar, åt familjen och till en närochkär. Kan tyvärr inte lägga upp bilder eftersom de kollar min blogg.. men jag kan säga så här, LAGERHAUS.. haha då fårstår ni nog vad de e för typ av saker.. skitkul :)
Själv så hittade jag en söt liten vit tshirt med knappar simpel och enkel men så skön! Så de va det ända jag kom hem med. Har ff inte hittat de jag söker efter, nit armband.. ÅH?! Men aa när man minst anar de så dyker de upp därför ville jag inte bränna mina pengar så köpte inget mer spar dom till de tillfället!!
Har precis lagat mat, en av mina favoriter.. makaronipudding, MUMS! :D
Så ska slänga i mej lite mat fixa håret och sedan bege mej til liljeholmen och john bauer gymnaiset för att se min polare uppträda i dans, ska bli skit häftigt! Hon dansade hemma i mitt kök förut och då vi inte de hela dansen och va skit bra så kan knappt berga mej till i kväll :D Hon ska rocka i en av mina tröjor också, kan de bli coolare?
Blev ingen kompis träff i dag men det kmr flera tåg :)
Magsjukan är äntligen över och de känns som at jag bara ökar hastigt i vikt.. Men är ff förkyld men de går nog snart över käkar host medicin på kvällarna så de e faktiskt ganska lugnt med mej nu!
Sitter i köket ich tittar ut genom fönstret, kl är ungefär 16 och det är kolmörkt ute, värmeljusen lyser i fönstret och på bordet det är mörkt ingen snö ännu men termometern står på - grader. Om du ändå va här med mej, det här är perfekt mys. saknar dej.
Men men ... nu är det dags att slänga i sej maten och fixa det sista sedan bege mej på äventyr! Kanske ska in till stan efter och luffa lite.. så blir nog inge mera blogg i dag tyvärr. Men får bjuda på några extra inlägg i mrgn då jag ska till doktorn och ta cancer spruta och sedan försöka samla ihop mina saker som e på rymmen hos viveca och alexandra haha.
Dags att gå tbx till hårmodell stället nu asså min toning har släppt helt e randig i hela skallen, not good :S Ska man slänga i en ny brun elr börja gå mot ljusare tiden redan nu?
ha de bäst i detta underbart mysiga tisdagsmörker!<3
tisdagskväll look..

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha alla som har lockit hår säger att de är fett jobbigt :P Men ja tycker de är fint iaf :) Mitt hår är verkligen jätte platt och går inte att göra nånting med det typ, skit tråkigt ;)

Har du jättelockigt hår eller bara vågit typ? :)

2009-12-01 @ 18:44:41
URL: http://fiixad.blogg.se/
Postat av: elin

nu när jag plattpermanentat de e det vågigt, men har lockigt egentligen fick det när jag kom in i puberteten annars har jag bara varit vågig när jag va liten :)

2009-12-02 @ 17:58:30
URL: http://elinbrundin.blogg.se/
Postat av: jennifer

jaha okej :) men de är ju fint med vågit :O försöker göra det med mitt hår ibland men de håller typ en kvart :P

2009-12-03 @ 18:21:53
URL: http://fiixad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0