Söndag, mina vantar?!

ÅH?! Blir man inte irriterad när man väcks av en ilsken pappa som skriker efter sina vantar? Vrf skulle jag ha tagit dom han har fan dubbelt så stora händer som jag :S Men aja de va väll inte så farligt kl va ju bara typ, 8?! Kunde förstås inte somna om efter de så låg 1 timme i sängen och funderade på hur jag skulle göra om i mitt rum :) Sedan när jag funderat klart gick jag upp och käkade frukost och prata med syrran och ska framföra iden till min mamma när hon kmr hem :) Då ska vi åka i väg och handla lite julklappar :)
Vi har redan snackat om att jag ska få ny garverob då min e helt full får inte plats med några mera kläder eör skor :O!!! Tragiskt, man får aldrig nog av sånt så en större garderob är ett måste!! ;)
Sen ska jag även få en annan säng har en bäddsoffa elr vad man kallar det nu.. 180x200 cm.. jävligt stor, onödigt stor! Den tar upp hela rummet och bäddar ändå aldrig ut den.. och har ingen som sover med mej heller så ska köpa en 120cm säng i stället och möblera om i rummet och jag ska visa min talanger och måla en fonde vägg, älskar att måla :) Så mitt rumm ska bli kanon snyggt och nu när jag ändå har lov kan jag leka med rummet hur mkt jag vill jag har hur mkt tid som helst på mej :)
Och funderar ff på att byta till målare vid sommaren, vi får se hur det blir med de :)
Kan försöka rita en skiss på hur mitt rum ska se ut och ladda upp men förvänta er inge bra, haha!
Men ska borsta tänderna och göra de sista nu för mamma kommer när som helst!
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0