skolan

Måndag , sista veckan i skolan, sköööönt! Nu behöver jag verkligen ett lov känner jag, bara kunna ta det lugnt och komma på andra tankar. Gick till skolan i dag för jag kännde att jag inte ville vara ensam hemma och mina polare förgyller alltid min dag.

Mycket hände igår i mitt huvud och det fick mej lite knäpp, ber om ursäkt för de, men ska gå vidare nu själv och lägga allt bakom mej. FÖRLÅT.

Vi får se hur min vecka ser ut i dag ska jag bara hem och i mrgn ville mamma pigga upp mej med shopping och någon dag i veckan ska jag träffa en kompis elr aa en kompis jag gillar typ. :)

Hoppas jag snart kmr på bättre humör i alf.. har haft 3 prov i dag gick bra på alla utom 1 som jag inte orkade plugga till så det får jagnog knappt G på menmen, man har inte jämt bra dagar..

Vi får se vad som händer med mej under julen och nyår, jag önskar ff att jag får uppleva nyår med dej igen. Kanske ska dra iväg med några polare och ta det lugnt i fjällen och åka skidor.. vi får se vad jag känner för. Just nu känner jag bara för att träffa dej och få ligga i din famn och känna mej älskad, du gör mej på bättre humör! <3

Kommentarer
Postat av: Tönt

Ska fösöka förgylla din dag så mycket jag kan min lille pussy ;) <3<3

2009-12-14 @ 11:36:13
Postat av: elin

Tack din tönt :)<3

2009-12-14 @ 11:37:58
URL: http://elinbrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0