önskelistan

Jippie! Har 3 grejer..

1. penger
2. att få pierca mej
3. sony ericsson satio

Där va min enkla jullista, chockad faktiskt?

Jag brukar vilja ha allt? Men pengar kan man ju få det mesta med elr hur?
Jag önskade mej en utomlandsrea förut men vi kanske ska åka över jul annars har mamma lovat att åka översport lovet så då var de ingen ide att önska sej de. Sen elgitarr.. blir nog inget sånt, för jag spelar aldrig gitarr llängre elr sjunger.. har lagt ner skiten nu, typ tappar intresse lite tråkigt. Har aldrig tid det blir liksom aldrig av så vrf ha 2 gitarrer när man inte ens utnyttjar 1? Aja jag kmr säkert hinna ångra mej och ändra på min lista? Men så här ser den ut i nuläget i alf!

Vad önskar ni er i julklapp, kanske kan ge mej tips?

ha en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0