Mitt år 2009!

Jag hade en pojkvän ett bra tag på året!



Jag var på bal.



jag hade ett äventyr i kungsträdgården med sissa.



Jag har lärt känna nya fula kompisar!

  

Min syrra hade en skön pojkvänn ett tag!





Jag var utomlands.



Har varit mycket med helen, en av mina bästa vänner.



Jag tog mc kort!



Har varit en del på ett landställe!



Jimmy har skaffat sej en pusskompis.



Jag har tagit piercat mej..



Jag har färgat håret i 1000 olika färger?!

  

Har pajjat saker i mitt rum!

 

Jag har varit skadad.

 

Haft många fina stunder i skolan haha!



Har varit mycket hos denise.



Haft en bra jul!



och nu vill jag önska ett gott nytt år från mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0