Måndag och sista veckan i skolan.

Hejsan, ligger just nu is ängen ner bäddad och ska sova e så trött efter en lång skoldag lång resa och aa ganska mkt skratt i dag har försökt haft humöret på topp hela dagen, och i mrgn blir det shoppning med mamma :)
Jag har frysigt hela dagen, det har varit svinkallt i hela skolan! Kan slänga ut en dagens outfit bild, va inte så tunnklädd man borde kunna gå så som jag gjorde utan att frysa?
Det blev lite jobbigt på sista lektionen (Matte) vi skulle leka att vi red på hästar och jag vet inte allt men huvet var i alf med och jag löste mina egna exvationder med bokstäver och upphöjningar och skit och även lollos så vi kunde få gå hem snabbare ;)
Sen blev et lite jobbigt i slutet pga av några sms menmen privata grejer de där.. Men det ordnar sej nog, hoppas jag! Har en julklapp att lämna också.
Sitter och tittat på en video från när jag sjunger i 9an och en när jag sjunger i 8an tror jag det är haha shiit vad man har förändrats haha kan försöka slänga ut dom på youtube och in i min blogg.. Men då får ni inte mobba mitt själv lockiga hår!
Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: jm

Hinner inte läsa inlägget men OMG, ditt hååår! Jättefint (:

2009-12-15 @ 16:53:18
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0