lördag och film

Hejsan, sov 13 timmar i dag.. Sköööönt!
Har varit och solat hyrde 2 filmer och köpte en.. så blir filmkväll i kväll! Ska snart bädda ner mej i soffan.. duschade nyss.. och mamam tjatar om att hon vill ha en önskelista?! Jag vill inte ha nått?! Vad är det hon inte förstår? Jag vill ha pengar då kan jag göra vad jag vill.. Skit smart.. men hon tkr de e så tråkigt.. så hon har tvingat mej att let upp nått på datorn jag vill ha.. så lär sitta här ett tag.. men sen blir det filmkväll :)

Brüno, harrypotter halvblodsprinsen och flickan som lekte med elden, Bra filmer!

Blir toast till filmerna för nu e jag inte hungrig, har klämt i mej 3 mndariener, älskar frukt!

ha de bäst nu puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0