Lördag i stan och en kyckling blev tillslut blond?!

Haha, ja ni kan förstå att det varit en händelse rik dag i dag på rubriken! Det startade men en läskig dröm i natt elr asså aa.. förklarade för helen att jag vaknade i morse och hade fått ett sms och så sa jag till henne vad jag hade svarat och kom inte riktigt i håg och skulle gå in på skacade medelande och läsa vad jag hade svarat, men hade inte svarat något tydligen?! Hur kan man drömma att man svarar på ett sms? Det var ialf fett läskigt!

Sendan begav vi oss till ICA och köpte en ultra blond hårfärg och va tror ni hände? Mitt hår blev kyckling guöt.. jag höll på att ge upp hoppet om att bli blond igen.. Och så hade vi lovat en kompis att handla julklappar i stan.. hittade skor och en klänning till mej själv som jag önskar mej i julklapp.. slänger ut bild på dom sen. Så alla folk stirrade på mej elr de känndes som de i alf, så där gick jag i stan i dag och skämdes!

På vägen hem vart vi godis sugna och jag ville verkligen fixa mitt hår, jag vågade inte åka hem gul orange och visa mamma, hon viste inte om nått så vad skulle jag säga till henne liksom?! Så medans kompisarna köpte godis valde jag ut en mellan blond hårfär för att i alf inte vara gul men aa nu e de som de e .. Det är i alf bättre, kan ialf gå ut nu ialf utan att skämmas ihjäl :)

Men nu återstår bara en fråga, brunett elr blond?

Här kmr lite bilder från gårdagen och i dag.

        

Kommentarer
Postat av: jennifer

vart kommer klänningen ifrån? :)

2009-12-13 @ 22:30:48
URL: http://fiixad.blogg.se/
Postat av: elin

Gina ofc ;)

2009-12-14 @ 11:34:57
URL: http://elinbrundin.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha nice ;) Den va as fin ju ;D

2009-12-14 @ 22:16:42
URL: http://fiixad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0