lördag, huvudvärk vill inte gå upp bara sova bort hela dagen.

Åh, vilken huvuvärk jag har.. gick upp halv 12 och tog en ipren. Nu sitter jag här för jag inte kunde somna om för jag är varm och sängen är varm och åååhhh! Kanske ska springa ut och rulla mej i snön? Fick bulle från cafét till frukost i morse, stor fet kanelbulle.. mums!
Ska ut och springa sen tänkte jag elr aa det är ganska halt men ska ialf ut och röra på mej, kanske brhöver lite frisk luft för att piggna till? Så funderar på att gå rn lång sväng och sedan somna om i sängen och vakna i mrgn igen kanske?!
Hade en sån hemsk dröm i natt, kan inte förstå?! Allt va så verkligen och jag och mina "kära" va med i drömmen. Jag vet ff inte om det är nått jag drömt som kommer hända elr om de har hänt elr asså skit läskigt!! Måste messa en och kolla om jag får nått svar..
Ska iveckan åka i väg på ett ärende från pappa att köpa en julklapp till mamma och sen har jag ett annat ärende åt mej själv men kan inte skriva ut de vet inte om han läser min blogg..
Men men, nu ska jag väll ta en mrgn dusch och sen bege mej ut i snön, suck. Lämgtar till sommaren.
Föresten, Har ff inte bestämme om jag ska vara blond elr brun..
Ha ett bra jullov nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0