kvällen innan julafton

Har städat mitt rum, varit i stan men Lollo och fixat lite grejr.. slutade med att innan vi skilldes åt så åt vi pizza på en pizzeria, åt min favorit, kebab. Har inte hunnit med nått mera i dag.. Nu sitter jag här, skit ont i magen och genom förkyld.

Ser verkligen fram emot julafton i mrgn, inte. Vill bara att allt ska vara över.. är så trött på alla galna stressade all julmusik alla julklapps rim alla julshower på tv, asså det räcker.. Nu ser jag istället fram emot mot nyår och det kommande året!

Jag funderar så det knakar på några nyårs löften, Ska ni ge några?

Jag får i alf önska en God jul..

Kommentarer
Postat av: Lollo

God jul sötnos <33

2009-12-23 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0