joachim

Var på väg in till stan själv, ville ta det lugnt och göra nåt osm jag verkligen tkr om, shoppa. Så på bussen möter jag joachim min tysklands kompis haha. Vi gick i samma tyska grup från 6an till 9an och åkte även till tyskland tsm! Vi alla hade riktigt kul i tyskland. Men så han var me påväg till stan själv så vi fick ju sällskap av varann och har skrattat riktigt mkt i dag haha behövde verkligen de! Det slutade med att efter alla åk hit och dit med alla mongon på tuben så hamnade vi i farsta på lagerhaus haha. Och andra affärer me så klart men den första var lagerhaus. Han hittade några julklappar och vi kom typ vilse i alla leksaker på BR haha, herregud! Men ialf så skilldes vi åt sen när jag mötte en annan polare vid sandåkra skolan och gav en julklapp :) Så blev en lite prat stund där me! Men nu sitter jag hemma i sängen och funderar på att krypa ner och sova redan nu skulle vara så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0