Jag är rädd för kärleken.

Det är inte som du tror. Det är verkligen inte som det ser ut. Allt är din fantasi. Jag vet hur jag vill att allt ska vara , jag vet hur ja vill att du ska se på saker och ting, jag vet hur det inte är. Jag är inte rädd för dej, jag är rädd för kärleken! Jag är inte rädd för din kärlek, jag är rädd för kärlekens inverkan på mej. Se dej i ögonen var svårare än jag trodde, hjärtat hoppade till och började genast strömma ut kärlek och efter tårar. Hur jag ska hantera cituationen vet jag inte ännu, jag har ingen bra ide. Det ända jag vet är att kärleken du ger mej lever jag för och kmr aldrig sluta kämpa för att få känna din kärlek igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0