haha jimmy och lollo..

Vad skulle jag göra utan er haha? Vi i skolan asså herregud, det finns inga sjukare personer än vi?! Hur kmr vi på allt vi gör haha, vi e helt enkelt cp.. ska lägga in lite vackra bilder på BI jimmy sen hahahaha!

Började funder på en sak en sa till mej, Börja löp.. Jävlar vilken fin kropp du kmr få! Så jag tänkte kanske ska testa om de funkar e de värt besväret så kom nyss från duschen har sprungit ner till denise och runt halv tungelsta.. Det började spöregna på mej så klart då.. Men nu är jag hemma och sitter här.

Kan inte skriva mera, måste plugga ska lämna in ett arbete i mrgn!

Hittade ännu en grej till min önskelista en fjällräen jacka slänger ut en bild på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0